Friday, April 8, 2011

VIDEO LUCAH TRIO DATUK T GAGAL MENOLAK ANWAR DARI PERSADA POLITIK NASIONAL

OLEH : JAMALUDIN MD.ISA(Penulis Bebas)


jamalmd09@yahoo.com


ANWAR harus terus gempur BN Serawak, usah perdulikan sama sekali sandiwara pelaku-pelaku disebalik penyebaran video lucah. Rakyat berhak untuk menilai kerana ianya telah disebar secara meluas melalui koncu-kuncu blog UMNO dan media massa talibarut mereka. Sudah puas koncu-koncu mereka bersandiwara, pihak polis di mana waktu siasatannya belum selesai sudah diumumkan ianya tulin, bukan soal tulin atau tiada, tetapi siapa sebenar pelakunnya. Wajah iras Anwar, tetapi belum pasti ianya Anwar? Teknoloji hari ini semakin tinggi,wang palsu boleh dicipta dan sukar sekali untuk dikesan, telor tiruan juga sudah memasuki pasaran, apatah hendak dihairankan dengan video lucah kerana tekniknya boleh direka cipta.


Saya percaya tiada ramai rakyat yang mempercayainya. Kecuali setengah daripada ahli-ahli UMNO tegar. Orang PAS sukar hendak menerimainya, orang Cina dan India juga ramai. Dan saya amat cukup yakin sandiwara video lucah Trio Datuk T tidak berupaya untuk mengeluarkan Anwar dari persada pentas politik Nasional. Rencana tersebut adalah antara rentetan serangan demi serangan untuk menyukarkan pergerakan Anwar dalam mencetuskan gelombang kebangkitan rakyat untuk menawan Putrajaya. Sandiwara ini akan lebih mempertingkat rakyat jelata menjadi lebih bersimpatik dengan Anwar.


Penentang dan musuh-musuh politik Anwar sudah kehabisan idea untuk menamatkan kerier politik DSAI. Anwar tiada akan tumbang dengan serangan Trio Datuk T yang mendapat perlindungan elit atasan politik UMNO. Anwar hendaklah istiqamah dan konsisten, insyaalah laluan mudah untuk beliau akan sampai ke Putrajaya kian hampir. Rencana jahat ini tiada akan berupaya mematikan gerak langkah politik Anwar, kerana kekuatan Anwar rakyat bersamanya. Siri-siri fitnah itu sekadar ujian, dan tiada semua rakyat Malaysia yang berfikiran waras dapat menerima segala fitnah-fitnah dan pakatan jahat terhadapnya selama ini. Insyaalah Anwar akan menang.

13 comments:

HHRS 2.0 said...

terus berjuang sheikh...

as said...

anwar tak bersalah.. http://asyrafinewz-asyrafinewz.blogspot.com/
2.Ketika mencari jam di meja solek Eskey terkejut apabila ternampak wayar berselirat. Dia cari jam jadi apa dia kisah dengan wayar berselirat?

3.Apakah semasa proses mencari jam tangan, Datuk T ada membawa apa-apa peralatan samada skru driver, pisau, kayu, besi atau apa-apa peralatan pertukangan yang membolehkan Datuk T menyungkil laci tersebut yang berkunci..?

8. Sekiranya betul sipelaku kehilangan jam didalam bilik, Datuk Eskey sudah semestinya menghubungi pihak House keeping untuk memastikan jika terjumpa jam tersebut sebab hotel 5 bintang amat mementingkan ketulusan dalam perkhidmatan yang disediakan.


15 Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

16 Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

17 Tan Sri Rahim menipu kerana dalam sidang media dia mengatakan dia merancang semua tetapi ketika bersama cikgubad dia mengatakan ini kali pertama menonton setelah pulang dari luar negara untuk percutian keluarga

18 Che'Gu Bard telah 'berpura-pura' yakin mengenai video dan sedia memberikan video tersebut ditonton oleh Datuk Seri Dr. Wan Azizah namun Datuk T enggan melakukannya. Nampaknya beliau pun tidak bersungguh dalam kononya mahu Wan Azizah menonton video tersebut dan mengesahkan itu adalah suaminya.

19 Dari pemerhatian Che'Gu Bard, video tersebut kemungkinan besar video asal yang tidak diganggu imejnya pun. Namun pelakon dalam filem tersebut bukan Anwar. Memang sekali imbas kelihatan seperti Anwar tetapi bagi sesiapa yang rapat dan biasa melihat 'perwatakan' atau gerak geri Anwar pasti tahu itu bukan Anwar. Contohnya dalam filem Ghandi, Ben Kingsley yang melakonkan watak Ghandi begitu menjadi sehingga menggondol sekurang kurangnya 11 anugerah peringkat dunia. Saling tak tumpah seperti Ghandi namun jika sesiapa yang pernah rapat dan mengenali perwatakan Ghandi tentu tahu membezakannya.

20 Che'Gu Bard menyakini kumpulan ini besar serta mendapat lindungan istimewa kerana modus operandi ketika membawanya ke hotel tersebut seperti babak filem James Bond. Nama penyewa bilik tempat menonton dan daftar kenderaan yang digunakan untuk menjemputnya mungkin dapat mengundang fakta lebih menarik lagi.

21Saiful jumpa pegawai polis Rodwan Mohd Yusuf di sebuah hotel sehari sebelum
membuat laporan polis (Rodwan adalah pegawai penyiasat kes penyalahgunaan kuasa DSAI. Jawatan beliau sekarang ialah penolong pengarah bahagian jenayah perdagangan bukit aman selepas menjadi ketua polis Melaka dalam usia terlalu muda)
23 Keluarga DSAI menafikan itu adalah Anwar. "Siapa lagi yang lebih mengenali beliau dengan begitu intim kalau bukan kami, keluarga terdekat beliau, yang telah bersama beliau dalam susah dan senang, khusus dari saat beliau berada di arus perdana kepimpinan negara hinggalah ke hari-hari beliau mulai pulih dari serangan apabila beliau dibebaskan daripada penjara.” Kata Wan Azizah.

Berdasarkan kenyataan Johari Abdul , Chegubard & Media:

24 Tangan pelakon berbulu (DSAI tidak berbulu)

25 Perut buncit (perut DSAI kempis)

26 Punggung tebal dan tonggek (punggung DSAI tipis dan tirus)

27 Kulit cerah (kulit DSAI agak gelap)
29 DSAI buat laporan polis dengan pantas. Ini merupakan tindakbalas tepat bagi orang yang tidak bersalah
30 Polis lambat buat siasatan berbanding dengan kes Chua Soi Lek.

31 Polis cuma nyatakan video seks tulin bukan pelakonnya tulin.

32 Dato Suhaib Lazim (bapa saudara Johari Abdul) juga menyatakan pelakon dalam video seks itu bukan DSAI)

33 Polis tidak panggil RTC, Suhaib Lazim dan Eskay untuk disiasat dengan segera.
banyak lagi bukti di http://asyrafinewz-asyrafinewz.blogspot.com/2011/05/5o-bukti-anwar-ibrahim-tidak-bersalah.html

Reb@k said...

penulis bebas? haha...lawaknye

Unknown said...

Allah sahaja yang tahu akan kebenaran isu ini. Apa sahaja usaha seseorang tetapi jika Allah tidak redha, insyallah yang kena tuduh itu akan diselamatkan oleh Allah

Unknown said...

Mahu mencuburi bidang perniagaan yang telah melahirkan ramai usahawan yang berjaya di Malaysia? Kunjungilah blog saya di http://izatilsuhaimi.blogspot.com/

belogkiter said...

entahlah... tak habis habis nak salahkan orang sana sini. apa kata kita semua bersatu. barulah negara maju....

Ustazsyaari said...

Maaf... mngganggu sbtr utk sme ingt-mngingati. Keadan dunia kita skrng pnuh dgn gelora, prmasalahan dn bencana yg mlibtkn manusia mahupun alam. Ianya tk akn brkesudahan dn yg mampu kita lakukn, mencari punca segala prmasalahan ini...
Di sni sy srtakn alamat link yg brkaitan dgn prmasalahan yg dialami kite insane dn dunia ini... Harap sudi membaca dn brfikir dgn tnang, kelak akn terfikir dimana kebenaranya...:)

http://www.youtube.com/watch?v=4_OAauYfPwE


http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=893


http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14021

Unknown said...

I have never read so wonderful article before, I have learned more after read your article. Thanks a lot! By the way, we sale the best hair straightener in our Ghd Australia online store.You will get a big surprise. Our other online stores are Ghd Australia and ghd uk

AMIRUL MUSLIMIN said...

bnde yg sme diulang2..dlu liwat skrg video seks plak..kalo anwar meliwat maknenye anwar mengamalkan homoseks..cmner plak blh ad video dgn pelacur..pelik3..lagi 1 knp video hitam putih??skrg kan byk video color..

Hello Hello said...

wachaaaaaaaa

cityiklan said...

dorang ni nak wat fitnah kot??

Salam
Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

Anonymous said...

Periksa permainan baru ini di YouTube ..

http://www.youtube.com/castrolasiapacific


Mempercepatkan untuk menang ..
Tetapi kehilangan adalah lebih menyeronokkan ..

rent car in ahmedabad said...

Stay up the good work! You understand, lots of individuals are hunting round for this information, you could aid them greatly.

- cheap car rentals | car rental company | best car rental