Friday, April 19, 2013

SELAMAT BERPILIHAN RAYA




OLEH : JAMALUDIN MD.ISA
Penulis Bebas
jamalmd09@yahoo.com


KEPADA semua rakyat Malaysia tanpa mengira ideologi, bangsa, agama, kaum dan etnik akan berpilihan raya pada 5 Mei 2013. Insyaalah pilihan raya kali ini pastinya berlaku satu kejutan(tsunami) besar yang akan melandai distinasi politik negara.Momentum politik Anwar akan pasti berkocak lagi. Sekaligus  akan meranapkan bahtera UMNO-BN pecah berkecai dilautan dalam.
 
Peluang terakhir buat koncu-koncu UMNO-BN, TV1,TV3, Media cetak(Utusan Malaysia,Berita Harian dll). Seluruh instrument yang menjadi talibarut berkerjalah sebagai agen agen fitnah untuk kemenangan tuan mereka(UMNO-BN). Apa pun momokan hampir pasti Pakatan Rakyat akan perintah Malaysia
 
Bersama kita tunggu di malam keputusan PUR ke-13, kita akan melihat bagaimana wajah-wajah para pemimpin UMNO-BN yang bakal akan meninggal Putrajaya. Pakatan Rakyat(PAS-DAP-PKR) konsisten, rakyat kali ini bersama anda. Anwar mencipta sejarah memulakan era Perdana Menteri Malaysia pertama dari parti pembangkang. UMNO-BN parti anda tidak mungkin kekal hingga qiamat.
 
 















6 comments:

Designer lehenga said...

I found lots of interesting information here. The post was professionally written and I feel like the author has extensive knowledge in this subject.

lkf88 said...

Pedas betul artikel ni. Sabar ye. majoriti akan menentukan.



Good Work
Awesome
Excellent

Nanung Nur Zula said...

ok

Anonymous said...

I enjoy studying your publish. It is each useful and interesting to me. I will come back again once again to see your new posts,Click here FOr fashion styles & latest online news Try this One Social Scoop

man said...

Undi di tangan kita. Bijak lah memilih

kirfufff said...

شركة شراء اثاث مستعمل
أفضل شركة مكافحة حشرات