Saturday, July 11, 2015

BOKTIKAN PAS TIDAK HIPOKERIT(MUNAFIK)



 





 OLEH: JAMALUDIN MD.ISA
Penulis Bebas
jamalmd09@yahoo.

SELURUH jawatan perlantikan ahli-ahli PAS di Pulau Pinang  di bawah kerajaan DAP hendaklah bersiapa sedia. Kalau boleh letakanlah jawatan masing-masing, usaha menunggu arahan daripada kepimpinan PAS Pusat. Bukankah orang-orang PAS pro ulama semuanya mencari redai Tuhan. Jangan sampai setiap para pengundi yang mengundi dalam PRU Ke 13 menuduh tuan-tuan  sebagai hipokerit(munafik). Berjuang untuk islam demi reda Ilahi, sewajarnya tuan-tuan segerakan perletakan jawatan masing-masing. Wang ringgit bukannya cagaran, kerana masing-masing berikrar mahu mencari keberkatan reda Ilahi.

Ingatlah wahai ahli-ahli PAS, apakah tuan-tuan masih lunak dengan elaun/gaji di bawah kerajaan DAP. Sebagai ahli PAS saya terasa amat malu sekali dengan sikap hipokerit tuan-tuan. Tuan.tuan bercakap hebat pasal reda Ilahi, bidadari dan Surga Jannah adalah milik ahli-ahli PAS yang setia tidak pernah "wala" kepada mulah-mulah besar di Pantai Timur, berpusat di Rusila. 

Wahai orang-orang PAS yang saya masih kasihi. Hendak tunggu apa lagi.Keputusan sudah muktamad, kerjasama dengan DAP sudah berakhir. Lepaskanlah jawatan perlantikkan di Pulau Pinang. Kalau tuan-tuan masih berdegil saya bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Sdr Datuk Mafhuz Omar,TUAN-TUAN SEMUA ADALAH HIPOKERIT(MUNAFIK). Kalau sudah sedemikan sikap tuan-tuan, macam mana ikrar bagi menagihi reda llahi. Cinta bersama bidadari di Syurga Jannah. 

Kalau tuan-tuan ada maruah lepaskan jawatan, fulus boleh di cari di mana-mana. Malu saya kepada Lim Guan Eng. Mullah anda berceramah berdegar-degar, bertempik teriak, menjerit "Allahuakhbar"!!!!!!!!!!!. Tanpa segan dan silau tuan-tuan dan mulah-mulah besar anda mendakwa, perjuangan PAS yang tuan-tuan dokongi bukan semata-mata mencari kemenangan duniawi. Tetapi mencari Syurga dan redai llahi. Cakap misti bikin. Lepaskan jawatan segera. Mulailah sekarang, jangan dengar cakap dengan mulah-mulah anda di Kota Bahru supaya tunggu surat dulu. Kalau tuan-tuan bermaruah sebagai ahli, jangan jadi macam mulah-mulah tuan-tuan, mereka orang poltik yang berselindung dengan islam. Yang pastinya mereka bercakap paling tidak serba bikin.

Nasihat saya ini, kerana bimbang takut tuan-tuan yang menagih redai Allah itu tidak direstui Ilahi. Sebaliknya reda Ilahi diberikan Allah kepada sahabat kita iaitu UMNO-BN. Jangan nanti anda tidak sampai ke Syurga,  menjadi kempunan sebaliknya tersadai bersama mulah-mulah anda menjadi pengemis di pintu Neraka.

1 comment:

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA