Saturday, July 11, 2015

BOKTIKAN PAS TIDAK HIPOKERIT(MUNAFIK)



 





 OLEH: JAMALUDIN MD.ISA
Penulis Bebas
jamalmd09@yahoo.

SELURUH jawatan perlantikan ahli-ahli PAS di Pulau Pinang  di bawah kerajaan DAP hendaklah bersiapa sedia. Kalau boleh letakanlah jawatan masing-masing, usaha menunggu arahan daripada kepimpinan PAS Pusat. Bukankah orang-orang PAS pro ulama semuanya mencari redai Tuhan. Jangan sampai setiap para pengundi yang mengundi dalam PRU Ke 13 menuduh tuan-tuan  sebagai hipokerit(munafik). Berjuang untuk islam demi reda Ilahi, sewajarnya tuan-tuan segerakan perletakan jawatan masing-masing. Wang ringgit bukannya cagaran, kerana masing-masing berikrar mahu mencari keberkatan reda Ilahi.

Ingatlah wahai ahli-ahli PAS, apakah tuan-tuan masih lunak dengan elaun/gaji di bawah kerajaan DAP. Sebagai ahli PAS saya terasa amat malu sekali dengan sikap hipokerit tuan-tuan. Tuan.tuan bercakap hebat pasal reda Ilahi, bidadari dan Surga Jannah adalah milik ahli-ahli PAS yang setia tidak pernah "wala" kepada mulah-mulah besar di Pantai Timur, berpusat di Rusila. 

Wahai orang-orang PAS yang saya masih kasihi. Hendak tunggu apa lagi.Keputusan sudah muktamad, kerjasama dengan DAP sudah berakhir. Lepaskanlah jawatan perlantikkan di Pulau Pinang. Kalau tuan-tuan masih berdegil saya bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Sdr Datuk Mafhuz Omar,TUAN-TUAN SEMUA ADALAH HIPOKERIT(MUNAFIK). Kalau sudah sedemikan sikap tuan-tuan, macam mana ikrar bagi menagihi reda llahi. Cinta bersama bidadari di Syurga Jannah. 

Kalau tuan-tuan ada maruah lepaskan jawatan, fulus boleh di cari di mana-mana. Malu saya kepada Lim Guan Eng. Mullah anda berceramah berdegar-degar, bertempik teriak, menjerit "Allahuakhbar"!!!!!!!!!!!. Tanpa segan dan silau tuan-tuan dan mulah-mulah besar anda mendakwa, perjuangan PAS yang tuan-tuan dokongi bukan semata-mata mencari kemenangan duniawi. Tetapi mencari Syurga dan redai llahi. Cakap misti bikin. Lepaskan jawatan segera. Mulailah sekarang, jangan dengar cakap dengan mulah-mulah anda di Kota Bahru supaya tunggu surat dulu. Kalau tuan-tuan bermaruah sebagai ahli, jangan jadi macam mulah-mulah tuan-tuan, mereka orang poltik yang berselindung dengan islam. Yang pastinya mereka bercakap paling tidak serba bikin.

Nasihat saya ini, kerana bimbang takut tuan-tuan yang menagih redai Allah itu tidak direstui Ilahi. Sebaliknya reda Ilahi diberikan Allah kepada sahabat kita iaitu UMNO-BN. Jangan nanti anda tidak sampai ke Syurga,  menjadi kempunan sebaliknya tersadai bersama mulah-mulah anda menjadi pengemis di pintu Neraka.

No comments: