Monday, May 11, 2015

KERAJAAN PERPADUAN TANPA PEMBANGKANG- HADI AWANG IDEA MERAPU


OLEH : JAMALUDIN MD.ISA
Penulis Bebas
jamalmd09@yahoo.com

SELEPAS kecuh dengan idea kerajaan perpaduan UMNO-PAS,Hj Hadi sekali lagi cuba melontar idea barunya kerajaan Perpaduan tanpa Pembangkang.Lagi idea merapu dan amat mengarut dicetuskan oleh Presiden PAS. Nampaknya beliau amat sangat akhir-akhir ini berminat untuk tidur sebantal dengan UMNO.Tahniah Mohamad Sabu kerana anda berani mencabar idea mengarut Hj Hadi.

Pasca PAS dalam perjalanan panjang yang menuntut banyak pengorbanan untuk menamatkan empayar legasi politik UMNO-BN yang mencengkam rakyat paling hebat dewasa ini.Saya bersetuju dengan Mohamad Sabu agar jangan sesekali kita mempengaruhi ahli-ahli PAS menjadikan tongkat penyelamat UMNO-BN sesudah orang-orang Cina dan India sebelum ini yang merupakan tongkat sakti tempat UMNO bertahan demi kelangsungan survival politik mereka sudah tidak mahu lagi untuk selama-lamanya menongkat UMNO-BN. Pergilah Hj Hadi menongkat UMNO-BN, jangan menodai ahli-ahli PAS sebagai penyelamat UMNO.

Kalau baginilah idea Hj Hadi fikirlah berkali-kali wahai para perwakilan yang akan menentukan pimpinan masa depan PAS yang mula menjadi tidak menentu dan kucar-kacir di bawah era Hj Hadi.Berikanlah ruang kepada kepimpinan baru yang idealistik dan dinamik. Pemimpin yang merapu dan meracau-racau ingin bersama dengan UMNO usirlah mereka dari persada politik PAS. Kita muak dengan pemimpin-pemimpin yang meracau-racau, U-turn dan ketagih dengan idealisme UMNO. Selepas ini kita ahli-ahli PAS tidak mahu mendengar lagi idea merapu ala Hj Hadi . Tidak tahulah kita kemungkinan itulah idea islam Hj Hadi  "Kerajaan Perpaduan Tanpa Pembangkang".yang amat menyeronokkan UMNO-BN mutakhir ini. 


2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

roney ahmed said...

كافة خدمات شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة مقدمة من شركتناحيث نسعي للوصول الى ان نكون افضل شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة مقدمة حيث نقدم كافة خدمات التنظيف داخل وخارج المنازل بالمدينة المنورة هل تبحثون عن جودة الخدمة المقدمة من شركة تنظيف منازل التي تبحثون عن خدماتها فقط اتصلوا بنا حيث نبذل مجهودنا لنقدم افضل خدماتنا لكافة العملاء .مستخدمين في ذلك كادر من افضل وامهرعمال التنظيف الداخلي والخارجي للمنازل بالاضافة الى ماكينات التنظيف من الداخل والخارج للمنازل بالاضافة الى اجود المنظفات المستوردة لدينا في تنظيف منازل بالمدينة المنورة.

تنظيف منازل بالمدينه المنوره

شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة فنحن من اهم شركات النظافة حيث تستخدم انواع كثيره من أفضل أنواع المطهرات والمنظفات والمواد الخام للنظافة ونقوم باستخدامها فى كافة أرجاء المكان داخل شقتك مثل الأحواض وحوائط المنازل والأرضيات والاسقف والرخام والسجاد والألواح الداخلية والخارجية والمكاتب والمبانى والزجاج والخزانات وجميع انواع الأثاثات ,
شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة
الى جانب ذلك تنظيف منازل بالمدينة المنورة تقوم بتنظيف المطابخ بكافة انواعها المختلفة مهما كان احجام المطابخ كبيرة ام صغيرة. شركة تنظيف منازل تهتم برضاء العميل قبل اى شى فاذا أردت أن تتخلص من كافة الأتربة التى توجد داخل الشقة الخاصة بك فلا تتردد فى الاتصال بنا فى اى وقت طوال اليوم ,
تنظيف منازل بالمدينة المنورة
فسوف تقوم تنظيف منازل بالمدينه المنوره بمساعدتك باستخدام احسن وأفضل المواد المنظفة وسوف نساعدك على افضل بريق واعادة البريق واللمعان الخاص بك , فقط اعتمد علي شركة تنظيف شقق بالمدينة المنورة واحصل على أفضل الخدمات التى تريدها بل افضل من الخدمات التى تريدها وتتوقعها .